Pojištění má na starosti pojišťovací makléřská společnost PLATINUM Consulting s.r.o.
Kontaktní osoba pro dotazy k pojištění:
Andrea Nováková – tel.: 727 878 416; e-mail: novakova@platinum.cz
Kontaktní osoba pro hlášení a likvidaci škodní události:
Andrea Landsingerová – tel.: 725 958 684; e-mail: landsingerova@platinum.cz
Při sjednání cestovního pojištění pro opakované cesty (=roční karty) a to konkrétně varianty Bronze (1), Brozne (2), Silver (1), Silver (2), Gold (1), Gold (2), Platinum (1) a Platinum (2) se úrazová rizika pojištění vztahují i na území České republiky a to pouze během provozování motorsportu.
Současně se pro úrazy, které vzniknou na území České republiky a jsou kryty úrazovou částí cestovního pojištění pro opakované cesty (=roční karty) stanovuje kumulovaný limit ve výši 1 500 000 Kč na všechny pojistné události během ročního pojistného období.
V případě úrazu, kdy je současně sjednáno úrazové pojištění dle oddílu A této smlouvy a cestovní pojištění pro opakované cesty (=roční karty) dle Oddílu B, může být pojistná událost uplatněna pouze z jednoho typu pojištění.
V případě potřeby lékařské pomoci během cesty je nutné vždy neprodleně kontaktovat asistenční službu na čísle +420 244 463 875 a společně s tím předložit evropský průkaz zdravotního pojištění.
Obmyšlená osoba
Obmyšlená osoba je osoba určená pojištěnou osobou v pojistné smlouvě, které vzniklé právo na pojistné plnění v případě smrti pojištěného.
Danou žádost není nezbytně nutné vyplňovat. V případě, že nevyplníte předmětnou žádost, je určená obmyšlená osoba dle občanského zákoníku.
§ 2831
- Nebyl-li v době pojistné události obmyšlený určen, nebo nenabyl-li obmyšlený práva na pojistné plnění, nabývá tohoto práva manžel pojištěného , a není-li ho, děti pojištěného.
- Není-li osoba uvedená v odstavci 1, nabývají práva na pojistné plnění rodiče pojištěného, a není-li jich, nabývají tohoto práva dědici pojištěného. Ustanovení o ochraně oprávněného dědice tím nejsou dotčena.
- Vznikne-li právo na pojistné plnění více osobám, má se za to, že jejich podíly jsou stejné.
Řešení pojistných událostí:
Oznámení škody
Oznámení o nové škodě zasílejte vždy na společnost PLATINUM Consulting s.r.o., následně zajistí nahlášení škody pojišťovně. Uveďte jim, prosím, vždy veškeré dostupné informace o události.
Řešení škodní události
Pro řádné posouzení uplatněných nároků je pojišťovně potřeba předložit příslušné podklady. Společnost PLATINUM Consulting s.r.o. vás vždy bude informovat o tom, jaké doklady jsou k řešení dané škody potřeba.
Ukončení škodní události
Po ukončení likvidace ověří společnost správnost vyplaceného plnění. O ukončení likvidace Vás PLATINUM Consulting s.r.o. bude vždy informovat.
Potřebné doklady
Konkrétní doklady se mohou podle jednotlivých typů škod lišit. Níže je uveden seznam základních dokladů, které jsou k jednotlivým druhům škod potřeba.
Cestovní a úrazové pojištění:
-
- oznámení škody úrazové pojištění
a) vyplňte formulář 05
b) požádejte svého lékaře o vyplnění formuláře Zpráva lékaře A
c) v případě trvalého tělesného poškození po roce od úrazu vyplňte s lékařem formulář 04 - cestovní pojištění (jiné než úraz)
a) vyplňte formulář 11
b) protokol policie, pokud událost řešila
c) doklad o pobytu v zahraničí (kopie letenek, smlouva s cestovní kanceláří apod.) - případné další podklady, které může pojišťovna upřesnit v průběhu řešení škody
- oznámení škody úrazové pojištění
Asistenční služby – cestovní a úrazové pojištění
Asistenční služby jsou poskytovány 24 hodin denně 7 dní v týdnu a slouží k bezprostřednímu řešení při problému v zahraničí – pomoc klientům v nouzi, usnadnění komunikace v zahraničním zdravotnickém zařízení apod.
Kontaktní údaje
Tel.: +420 244 463 875