Kampaň #3500LIVES

Autoklub ČR #ROADSAFETY je součástí první celosvětové venkovní kampaně na podporu bezpečnosti silničního provozu #3500LIVES, kterou zahájila Mezinárodní automobilová federace (FIA) a JCDecaux.

Předseda Mezinárodní automobilové federace (FIA) Jean Todt, a předseda Výkonné rady JCDecaux, Jean-Charles Decaux, dnes v Paříži zahájili první celosvětovou venkovní kampaň na bezpečnost silničního provozu. Za podpory slavných ambasadorů propaguje kampaň jednoduché a univerzální zprávy pro podporu záchrany životů na silnicích. Při dopravních nehodách zahyne denně 3 500 lidí po celém světě.

Problém veřejného zdraví
Každý den zemře při autonehodách 3 500 lidí na celém světě, což znamená 1,25 milionu každý rok. Obzvláště alarmující situace je u věkové kategorie 15-29 let, u níž jsou smrtelné dopravní nehody první příčinou úmrtí. Pokud bude tento trend pokračovat, v roce 2030 by se mohly autonehody stát první příčinou úmrtí lidí na celém světě s téměř 2 miliony obětí ročně. Z pohledu veřejného zdraví je bezpečnost silničního provozu významnou výzvou a prioritní otázkou pro všechny státy a občany po celém světě. Svoji podporu nabídl kampani také Papež František u příležitosti setkání s Jeanem Todtem (FIA) ve Vatikánu v únoru 2017.

Poutavá, optimistická a univerzální kampaň
Díky konkrétnímu a pozitivnímu přístupu si kampaň #3500LIVES klade za cíl zvýšit informovanost a podnítit všechny účastníky silničního provozu, aby okamžitě přijali jednoduchá, snadno použitelná a efektivní pravidla. Tato pravidla bude Autoklub ČR v průběhu roku zveřejňovat na sociálních sítích a webových stránkách.

Kampaň 10 „Zlatých pravidel“ podporují ambasadoři, ztělesnění 13 známými osobnostmi:
– sportovci, jako je like Yohan Blake, Haile Gebrselassie, Antoine Griezmann, Vanessa Low,
Rafael Nadal, and Wayde van Niekerk;;
– jezdci Fernando Alonso, Felipe Massa, Marc Marquez a Nico Rosberg;
– umělci jako Pharrell Williams a Michelle Yeoh;
– politici jako Anne Hidalgo.

Všichni tito ambasadoři se osobně a dobrovolně rozhodli stát se součástí této kampaně. Zprávy kampaně budou rovněž podpořeny mezinárodními institucemi, jako je Mezinárodní Olympijský výbor. Dne 20. února 2017 podepsali FIA a IOC formální dohodu, která se týká šíření zpráv kampaně napříč společnými platformami a před sportovními akcemi.

Každý se svým podpisem „Zaregistruj se, buď v bezpečí, zachraň lidské životy“ stává nedílnou součástí budování bezpečnější silnice pro všechny z nás, což je cílem této kampaně. Vyzýváme širokou veřejnost, aby podepsala deset bodů manifestu PODPIS MANIFESTU, kterými zároveň vyzýváme všechny vlády, aby bezpečnost silničního provozu vzala za prioritu a zavedla efektivní legislativu pro rizikové faktory na silnici.

FIA a JCDecaux: strategické partnerství
Partnerství mezi FIA, která představuje 245 sportovních klubů a automotoklubů po celém světě a JCDecaux, který díky svým billboardům po celém světě zajistí významné zviditelnění – činí tuto kampaň nevídanou.

„Chtěl bych vyzvat všechny lidi, aby podporovali a sdíleli klíčová poselství kampaně a podepsali náš manifest pro zaktivování činnosti vlády. Denně na silnicích ztratí zbytečně svůj život mnoho lidí.“ uvedl prezident FIA Jean Todt. „Jsme hrdí, že na této kampani můžeme pracovat společně s JCDecaux a také 13 fantastickými ambasadory, z nichž každý je vzorem, zejména pro mladé lidi ve věkové kategorii, která je nejvíce postižena dopravními nehodami.“
„Externí komunikace je v jádru druh mobility a my jsme nadšeni, a hrdí na to, že můžeme přispět k rozšíření těchto zpráv po celém světě prostřednictvím našich zařízení „, vysvětlil Jean-Charles Decaux, předseda a co-ředitel JCDecaux. „Tento závazek je rovněž v souladu s politikou společenské odpovědnosti naší společnosti a všemi JCDecaux spolupracovníky, kteří denně pracují na zlepšení kvality městského života. Rádi se zapojili do prosazování bezpečnosti silničního provozu pro občany na celém světě „.

O kampani
Fotografka: Vanessa von Zitzewitz
Vanessa von Zitzewitz je známá svýmy portréty známých lidí a podvodními záběry koní. Podílí se na mnoha dobročinných akcích s Červeným křížem, obzvláště v oblastech blízkých jejímu srdci, jako jsou boj proti rakovině a bezpečnost silničního provozu.

Tvorba: Meanings
Společnost byla založena v roce 2004, kombinuje příběhy a zkušenosti svých zakladatelů, kterými jsou Bruno Scaramuzzino a Manuel Lagny. V roce 2014 se připojily Armelle Weisman a Marie Georges. Meanings je nezávislá a integrovaná komunikační agentura. Pracuje se zaměřením na závažnost problému, který přesně vystihuje na plakátech a demonstruje skutečné mezilidské cítění.

Masivní venkovní plakát na Concordském náměstí:
Od 10. března do 13. března 2017 bude u příležitosti zahájení kampaně na fasádě Automobile Club de France na náměstí Concorde venkovní plakát o velikosti 218 metrů čtverečních od společnosti JCDecaux by Artvertising.
.

Sdílet