USKUTEČNIL SE POSLEDNÍ PODNIK MEZINÁRODNÍHO MISTROVSTVÍ A PŘEBORU DRAGSTERŮ

V sobotu 27. srpna se na letišti v Hoškovicích u Mnichova Hradiště konal další – FINÁLOVÝ závod letošního seriálu Czech Drag Serie – Mezinárodní mistrovství a přebor ČR dragsterů.
Na sluncem vyhřátém letišti mohli diváci vidět závodní týmy nejen z Česka, ale také ze Slovenska, Německa a Holandska. Poslední závod je také poslední možnost pro získání bodů. V některých třídách bylo sice už rozhodnuto, ale nebyl to pouze boj o body, ale také o vítězství v závodě! Jezdci absolvovali tři kvalifikační jízdy a po slavnostním představení začal hlavní eliminační závod. Diváci mohli opět vidět Sáru Valešovou a její Junior Dragster Cars, speciální dragsterové „auto“ – Junior Top Fuel. Ve třídě Teenager dragster exceloval v kvalifikacích Daniel Kargl. Ve finálové jízdě ale „zaspal“ na startu a vítězný pohár si z Hoškovic odvážel Jan Fric

Ve třídě National Dragster měl nejlepší umístění v kvalifikaci Lukáš Úbl (Kawasaki 600). Finálovou jízdu s Michalem Poncou (Yamaha 600) s časem 10,526s vyhrál a stal se vítězem závodu. V této třídě také startuje šestnáctiletá Andrea Bínová na speciálu KDF Ducati 749. Svůj osobní rekord posunula na čas 11,0s a rychlost 190km/h !!! 
Ve třídě Modified Street Twin se po delší odmlce – technické problémy – opět objevil Zbyněk Kostelka (HD Buel turbo). Přijel – zajel a časem 9,396s vyhrál finálovou jízdu s Jankem Severou (Suzuki TL1000). Třetí místo si z Hoškovic odvážel německý jezdec Jörg Braune. 
 Největší boje o vítězství se odehrály ve třídách speciálů. Ve třídě Super Street Bike měli jezdci hodně vyrovnané časy. Kvalifikační časy prvních dvou – slovenského jezdce Stana Poživence (Hayabusa turbo) a našeho nejlepšího Tomáše Čížka (Kawasaki ZX12R) se lišily o osm tisícin! Také časy obou německých jezdců byly velmi vyrovnané a v eliminaci vyřadil Dirk Scholz (Suzuki GSXR1000) Martina Bleichera (Suzuki GSXR1000) o jednu desetinu sekundy! Finálová jízda Poživenec x Čížek byla hodně rychlá a do poslední chvíle nebylo jasné, kdo bude v cíli dřív. Stano byl o 0,034s v cíli dříve než Tomáš a vítězství měl v kapse. 
A nakonec speciály nejrychlejší – třída Competition Dragster. Startovní pole česko-holandsko-německé. Speciály o výkonu přes 500 koní! V kvalifikacích si nejlépe s časem 8,0s vedl Markus Laur (Speciál Suzuki GSXR1400 turbo). Těsně za ním s časem 8,1s Jan Kouba (KDF Kawasaki ZZR1400 turbo). Adrenalin provázel všechny eliminační jízdy těchto speciálů. Nejvíc byla eliminace Herman Jolink (Ducati) x Martin Petránek (Honda NOS), kdy Martin vyhrál jízdu o 0,004s a zajel si svůj osobní rekord 8,9s!! Martin měl poslední závody velké technické problémy, kvůli kterým musel vynechat i závod v Hockenheimu. Byl to v sobotu asi nejšťastnější jezdec!
Všichni ale čekali na finálovou jízdu, do které se eliminací probojoval Honza Kouba a Markus Laur. Krásná a rychlá jízda. Honzův čas 8,2s ale nestačil na Markusův 7,9s a Markus si z Hoškovic odvážel vítězný pohár !!!

Download WordPress Themes Free
Free Download WordPress Themes
Download WordPress Themes Free
Download Best WordPress Themes Free Download
download udemy paid course for free
download xiomi firmware
Download WordPress Themes Free

Sdílet